Termeni si conditii

Acest document este un CONTRACT intre dumneavoastra (persoana fizica sau juridica) si compania prestatoare de servicii informatice Refnet Tim SRL. Prin crearea unui cont sau/si prin folosirea acestor servicii oferite, dumneavoastra certificati ca ati citit acest CONTRACT, l-ati inteles si ati fost de acord sa respectati clauzele si conditiile stipulate in cadrul acestuia. La instalarea programului si la fiecare update dvs. trebuie sa bifati ca sunteti de acord cu acesti termeni si conditii si conform legislatiei in vigoare aceasta bifa poate tine loc de semnatura electronica. De asemenea daca dvs. achitati factura proforma emisa de catre Prestator dvs. certificati ca sunteti de acord cu acesti termeni si conditii. Intre Partile: Refnet Tim S.R.L. : persoana juridica romana, cu datele de identificare prezentate mai jos, denumita in continuare, Prestator si dvs.: persoana juridica sau fizica cu datele de identificare din factura emisa de catre prestator, denumita, in continuare, Client a intervenit prezentul Contract de prestari servicii, in conditiile de mai jos: TERMENI FOLOSITI Pe parcursul acestui Contract termenii definiti mai jos se vor interpreta dupa cum urmeaza:
Prestator - Refnet Tim SRL, persoana juridica specializata in crearea si prestarea de servicii software/informatice de inalta calitate.
Serviciu - orice serviciu/produs software furnizat de catre Prestator : - program de facturare, inregistrare ca utilizator SPV a Clientului pentru sistemul RO e-Factura.
Imputernicit - persoana desemnata de Prestator pentru inregistrarea ca utilizator in SPV pentru sistemul RO e-Factura.
Client - persoana juridica sau fizica care foloseste serviciile oferite.

Datele prestatorului

CUI: 37601310
Nr. ONRC prestator: J35/1893/2017
Denumire prestator: SC REFNET TIM SRL
Sediu beneficiar: Jud. Timis, mun. Timisoara, intr. Martir Valentin Aparaschivei, nr. 5, cos postal 300720
Cont IBAN : RO45BTRLRONCRT0396145101
Banca: Banca Transilvania, sucursala Timisoara
Adresa de email: contact@arbitrul.ro

Confidentialitate

Fiecare parte recunoaste importanta Informatiei Confidentiale apartinand celeilalte parti. In consecinta, fiecare parte va proteja astfel de Informatii Confidentiale de la dezvaluirea catre terte parti, folosind acelasi grad de atentie ca si pentru informatiile sale proprii.
Prestatorul garanteaza pentru confidentialitatea datelor introduse de catre client in baza de date a aplicatiei online, adica nu se vor folosi acele date in nici un scop de pe urma carora s-ar putea obtine orice fel de foloase.

Servicii prestate

  1. Serviciul EFACTURA
  2. Serviciul EFACTURA + SPV

Detalii contractuale

Pret si modalitate de plata

  1. Serviciul EFACTURA
  2. Serviciul EFACTURA + SPV

Livrarea serviciilor

Retur/anulare

Garantii ale prestatorului si clientului

Notificari

Daca nu se prevede altfel in prezentul Contract, toate notificarile, cererile sau alte comunicari intre Parti se vor face in scris, in limba româna si vor fi livrate personal sau transmise prin email, scrisoare recomandata sau alte mijloace de comunicare indicate de Client aferente Contului sau de Utilizator. Notificarile intre Parti vor fi considerate efective: Fiecare Parte isi poate modifica oricând adresa cu notificarea celeilalte Parti in maniera descrisa mai sus.

Acord GDPR

Descarca Acordul GDPR