Termeni si conditii
Acest document este un CONTRACT intre dumneavoastra (persoana fizica sau juridica) si compania prestatoare de servicii informatice Refnet Tim SRL.
Prin crearea unui cont sau/si prin folosirea acestor servicii oferite, dumneavoastra certificati ca ati citit acest CONTRACT, l-ati inteles si ati fost de acord sa respectati clauzele si conditiile stipulate in cadrul acestuia. La instalarea programului si la fiecare update dvs. trebuie sa bifati ca sunteti de acord cu acesti termeni si conditii si conform legislatiei in vigoare aceasta bifa poate tine loc de semnatura electronica. De asemenea daca dvs. achitati factura proforma emisa de catre Prestator dvs. certificati ca sunteti de acord cu acesti termeni si conditii.
Intre Partile:
Refnet Tim S.R.L. : persoana juridica romana, cu datele de identificare prezentate mai jos, denumita in continuare, Prestator
si
dvs.: persoana juridica sau fizica cu datele de identificare din factura emisa de catre prestator, denumita, in continuare, Client
a intervenit prezentul Contract de prestari servicii, in conditiile de mai jos:
TERMENI FOLOSITI
Pe parcursul acestui Contract termenii definiti mai jos se vor interpreta dupa cum urmeaza:
Prestator - Refnet Tim SRL, persoana juridica specializata in crearea si prestarea de servicii software/informatice de inalta calitate.
Serviciu - orice serviciu/produs software furnizat de catre Prestator : - program de facturare, inregistrare ca utilizator SPV a Clientului pentru sistemul RO e-Factura.
Imputernicit - persoana desemnata de Prestator pentru inregistrarea ca utilizator in SPV pentru sistemul RO e-Factura.
Client - persoana juridica sau fizica care foloseste serviciile oferite.
Datele prestatorului
CUI: 37601310
Nr. ONRC prestator: J35/1893/2017
Denumire prestator: SC REFNET TIM SRL
Sediu beneficiar: Jud. Timis, mun. Timisoara, intr. Martir Valentin Aparaschivei, nr. 5, cos postal 300720
Cont IBAN : RO45BTRLRONCRT0396145101
Banca: Banca Transilvania, sucursala Timisoara
Adresa de email: contact@arbitrul.ro
Confidentialitate
Fiecare parte recunoaste importanta Informatiei Confidentiale apartinand celeilalte parti. In consecinta, fiecare parte va proteja astfel de Informatii Confidentiale de la dezvaluirea catre terte parti, folosind acelasi grad de atentie ca si pentru informatiile sale proprii.
Prestatorul garanteaza pentru confidentialitatea datelor introduse de catre client in baza de date a aplicatiei online, adica nu se vor folosi acele date in nici un scop de pe urma carora s-ar putea obtine orice fel de foloase.
Servicii prestate
- Serviciul EFACTURA
- generare automata facturi pentru jocurile unde sunteti delegat
- arhivare facturi
- conectare cont arbitru cu ANAF
- generare automata e-facturi (fisiere XML)
- posibilitatea adaugarii de noi facturi (pe langa cele automate) prin introducerea manuala a datelor din factura
- transmitere manuala e-facturi la ANAF (apasarea unui buton) sau transmitere automata la 3 zile dupa joc.
- alerte zilnice prin email pentru facturile generate si netransmise la ANAF in termenul de 5 zile calendaristice
- primire raspuns de la ANAF cu status e-factura transmisa
- preluare e-facturi(fisiere XML) primite prin SPV de la alti furnizori
- transformare e-facturi(fisiere XML) primite prin SPV de la alti furnizori intr-un format standard PDF, usor de vizualizat
- rapoarte lunare cu e-facturile trimise si primite
- sistem de notificari prin email pentru facturi noi primite in SPV
- sistem de notificari prin email pentru facturi transmise cu succes
- suport tehnic
- Serviciul EFACTURA + SPV
- La cererea Clientului, Prestatorul va putea numi o persoana care sa aiba calitatea de imputernicit al Clientului
(conform art 18 din Legea 207/2015, art 12 pct 9 si art 13 al 1 lit d din Anexa la Ordinul nr 1090/9.06.2022) in relatia cu ANAF-SPV,
care va inregistra in SPV pe semnatura digitala personala Clientul, pentru a autoriza aplicatia de facturare arbitrul.ro pentru sistemul
RO e-Factura pentru Client. Separat de aceasta actiune Clientul are in continuare obligatia legala de a trimite declaratiile fiscale in SPV,
imputernicirea are ca scop numai inregistrarea clientului in SPV/RO e-Factura si autorizarea programului arbitrul.ro in SPV-ul clientului.
Imputernicirea este valabila pana la revocare. Imputernicirea va avea la baza acest contract.
- Conditiile privind Acordul de Prelucrare a Datelor Personale se vor aplica si Clientului in relatia cu persoana imputernicita
pentru inregistrarea in SPV, Clientul fiind obligat sa pastreze confidentialitatea datelor personale ale persoanei imputernicite.
In caz de nerespectare, se vor aplica sanctiunile legale, conform legii GDPR.
- preluare acte necesare (copie CI, copie CUI, copie certificat constatator si imputernicire semnata olograf) prin portal
- deschidere cont in SPV in numele PFA-ului dvs folosind semnatura electronica a persoanei imputernicite
- asocierea contului de arbitru/observator de pe portal cu SPV prin semnatura electronica a persoanei imputernicite
- inregistrarea token-ului de acces in SPV pentru 90 de zile (termenul maxim dat de ANAF pentru valabilitatea tokenului de acces) si actualizarea acestuia permanenta
- transmiterea e-facturilor generate automat in SPV in termenul legal de 5 zile (pentru facturile generate manual de dvs - cele extra jocuri unde sunteti dgat - va asumati raspunderea corectitudinii datelor) folosind token activat cu semnatura imputernicitului
- primirea e-facturilor (facturi de la alti furnizori pentru dvs) in contul de arbitru/observator folosind token activat cu semnatura imputernicitului
- generare automata facturi pentru jocurile unde sunteti delegat
- arhivare facturi
- conectare cont arbitru cu ANAF
- generare automata e-facturi (fisiere XML)
- posibilitatea adaugarii de noi facturi (pe langa cele automate) prin introducerea manuala a datelor din factura
- transmitere manuala e-facturi la ANAF (apasarea unui buton) sau transmitere automata la 3 zile dupa joc.
- alerte zilnice prin email pentru facturile generate si netransmise la ANAF in termenul de 5 zile calendaristice
- primire raspuns de la ANAF cu status e-factura transmisa
- preluare e-facturi(fisiere XML) primite prin SPV de la alti furnizori
- transformare e-facturi(fisiere XML) primite prin SPV de la alti furnizori intr-un format standard PDF, usor de vizualizat
- rapoarte lunare cu e-facturile trimise si primite
- sistem de notificari prin email pentru facturi noi primite in SPV
- sistem de notificari prin email pentru facturi transmise cu succes
- suport tehnic
Detalii contractuale
- Contractul se incheie potrivit prevederilor Legii 365/2002
- Moneda folosita in cadrul contractului este leul romanesc (RON)
- Durata minima a contractului este de 6 luni
- Contractul se incheie pe perioada nedeterminata
- Contractul se poate rezilia unilateral, printr-o notificare prealabila scrisa, cu cel putin 30 de zile inainte de expirarea perioadei acoperite de factura achitata
Pret si modalitate de plata
- Serviciul EFACTURA
- Tarif standard: 10 lei / luna.
- Facturarea se face o data la 6 luni
- Serviciul se activeaza pentru perioada facturata
- Plata facturii emise se face prin transfer interbancar
- Serviciul EFACTURA + SPV
- Tarif standard: 20 lei / luna.
- Facturarea se face o data la 6 luni
- Serviciul se activeaza pentru perioada facturata
- Plata facturii emise se face prin transfer interbancar
Livrarea serviciilor
- Livrarea serviciilor prestate se face din momentul confirmarii platii de catre banca Prestatorului.
- Serviciile vor fi livrate online, pe platforma arbitrul.ro
- Serviciile vor fi livrate neintrerupt, pentru o perioada de 6 luni de la data activarii unuia dintre servicii
Retur/anulare
- Serviciul de facturare prestat este activat imediat după procesarea plății, iar facturile sunt generate automat pentru fiecare meci, in preziua jocului. Din acest motiv, anularea unei comenzi este posibilă doar înainte de emiterea facturii.
- Anularea serviciului se face prin e-mail la contact@arbitrul.ro
- Deoarece serviciul oferit este unul digital și se activează instant, returul nu este aplicabil conform legislației privind furnizarea de servicii digitale care sunt executate imediat. Cu toate acestea, dacă întâmpini probleme tehnice sau erori în generarea facturilor, te rugăm să ne contactezi, iar echipa noastră va analiza situația și, dacă este cazul, va oferi o soluție potrivită, inclusiv restituirea sumei achitate.
- În cazul unei anulări aprobate înainte de generarea facturii, suma achitată va fi restituită în termen de 5-10 zile lucrătoare.
Garantii ale prestatorului si clientului
- Prestatorul garanteaza ca, la data incheierii prezentului Contract, este o societate inregistrata in conformitate cu legile din Romania si mai garanteaza de asemenea ca:
- (a) are puterea si autoritatea de a a-si asuma obligatiile in care s-a angajat;
- (b) are autoritatea corporativa de a semna prezentul Contract si de a-si asuma toate obligatiile care decurg din acesta;
- (c) nu este necesara acordarea nici unei aprobari, licente sau altei autorizari din partea oricarei autoritati de stat in beneficiul Prestatorului pentru incheierea in mod valabil a prezentului Contract sau, in cazul in care este necesara o astfel de aprobare, Prestatorul garanteaza ca ea a fost obtinuta sau aplicata in mod legal.
- Clientul garanteaza ca, la data incheierii prezentului Contract, este o societate inregistrata in conformitate cu legile din Romania si mai garanteaza de asemenea ca:
- (a) are puterea si autoritatea de a a-si asuma obligatiile in care s-a angajat;
- (b) are autoritatea corporativa de a semna prezentul Contract si de a-si asuma toate obligatiile care decurg din acesta;
- (c) nu este necesara acordarea nici unei aprobari, licente sau altei autorizari din partea oricarei autoritati de stat in beneficiul Prestatorului pentru incheierea in mod valabil a prezentului Contract sau, in cazul in care este necesara o astfel de aprobare, Prestatorul garanteaza ca ea a fost obtinuta sau aplicata in mod legal.
Notificari
Daca nu se prevede altfel in prezentul Contract, toate notificarile, cererile sau alte comunicari intre Parti se vor face in scris, in limba româna si vor fi livrate personal sau transmise prin email, scrisoare recomandata sau alte mijloace de comunicare indicate de Client aferente Contului sau de Utilizator. Notificarile intre Parti vor fi considerate efective:
- (a) in cazul livrarii personale, la momentul livrarii;
- (b) in cazul transmiterii prin scrisoare recomandata, la data mentionata pe confirmarea de primire aflata in posesia expeditorului;
- (c) in cazul transmiterii prin email, la data transmiterii.
Fiecare Parte isi poate modifica oricând adresa cu notificarea celeilalte Parti in maniera descrisa mai sus.
Acord GDPR
Descarca Acordul GDPR